سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  محمد بیات[1]


باسمه تعالی اول گفته به نام ایزد دانا صانع و پروردگار حی توانا اینجانب محمد بیات دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم تربیتی می باشم،لازم به ذکر است که با عنایت خداوند متعال در هر سه دوره ی تحصیلی کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد حائز رتبه های ممتاز و اول گردیده ام،عشق به ولایت و ائمه معصومین علیهم السلام جزء لاینفک زندگی من می باشد،فعالیت های پژوهشی جهت مشخص شدن حقایق از علایق بنده می باشد ، در وضعیت فعلی نیز در ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان خمین استان مرکزی مشغول به فعالیت می باشم، همچنین توفیق تدریس در دانشگاه پیام نور خمین و علوم قرانی نصیب اینجانب می باشد .
ویرایش
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
انتخابات ، ایران ، اکتیو ، بازی ، بیمه ملت ، پسورد ، پیامبر ، تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام ، جمهوری ، جنیون کردن ، حلول ماه پر خیر و برکت شعبان بر عموم شیعیان جهان مبارک باد ، خرداد 88 ، دانلود ، درس آزمایشگاه نرم افزار های گرافیکی :... ، رمز ، زندگی نامه امام هشتم ما شیعیان/امام علی ان موسی الرضا « علیه الس ، زیارت گاه بی بی خدیجه خاتون بنت موسی ابن جعفر « علیه السام » ، سرود ، سرود جمهوری اسلامی ایران ، سریال ، سیره اخلاقی امام رضا « علیه السلام » ، شب آرزو ها.. ، صله رحم کردن از دید گاه امام هشتم ما شیعیان امام علی ابن موسی ال ، طبیعت روستای هشمتیه ، فتنه 88 ، گیم ، مبعث ، محمد بیات ، نحوه و چگونگی پرداخت مزد کارگران توسط امام علی ابن موسی الرضا ال ، نرم افزار ریگان ، نگاه امام علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) راجب اخلاق نیکو و کرم ، نمونه کارهای بچه های سما خمین ، کرک رمز و پسورد ، کرک ویندوز8 ، .: وبسات اطلاع رسانی امام جواد علیه السلام راه اندازی گردید : ، emam ali ebn mosa alreza (a) ، http://www.tabnak.ir/fa/news/43126/%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%8 ، احادیث بیدار کننده از امام علی ابن موسی الرضا المرتضی « علیه الس ، احادیث کوبنده از امام علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام.. ، اخلاق و رفتار ما(شیعه) ، اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ،
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

ویِژه نامه انتخابات


بخش اول :

بیانات، سال‏1390، ص: 346

جوانان مصر و تونس هم از حزب‏الله و حماس و جهاد اسلامى الهام گرفته‏اند و فرا گرفته‏اند و پنهان نکردند. و معلم اول در عصر جدید، بسیجىِ امام بزرگوار ما بود؛ که همه از بسیجىِ امام بزرگوار فراگرفتند و از جانبازان و سربازان و فداکاران این انقلاب یاد گرفتند که چگونه میتوان اسطوره‏هاى قدرت مادى را شکست، چگونه میتوان به نام خدا بتها را شکست، چگونه میتوان ایستاد، چگونه میتوان مقاومت کرد.

اینها حقایقى است که امروز وجود بسیج، عینیت بسیج، حرکت بسیج، هدفهاى بسیج، ما را به این حقایق آشنا میکند. انقلاب اسلامى و ملت انقلابى با یک چنین فرهنگى، با یک چنین آموزه‏هائى، با یک چنین روحیه‏اى، توانست بسیارى از ناممکنها را ممکن کند، محقق کند؛ و این حرکت ادامه خواهد داشت. دشمنىِ دشمنان نمیتواند تأثیرى بگذارد. البته دشمن، دشمنى میکند- در این تردیدى نباید داشت، انتظارى هم جز این از دشمن نباید داشت- منتها ما وقتى حرکت عظیم ملت ایران را از آغاز این انقلاب، این حرکت، این نهضت عمومى تا امروز مشاهده میکنیم، مى‏بینیم یک خط سیر مشخصى دارد. ملت ایران به سمت پیش حرکت میکند، به سمت اوج حرکت میکند، در میدانهاى گوناگون بر چالشهاى گوناگون غلبه پیدا میکند؛ و دشمنان در همین مقابله و مواجهه عقب‏نشینى میکنند، کوتاه مى‏آیند؛ ناچارند. با این حرکت، سرنوشت ملت ایران، پیروزىِ قطعى است.

امروز در سرتاسر منطقه‏ى اسلامى و منطقه‏ى عربى، حرکتهاى اسلامى و جوششهاى اسلامى مشاهده میشود؛ این همان چیزى است که سى سال کسانى که با حقیقت انقلاب آشنا بودند، انتظارش را داشتند و دشمنان انقلاب سى سال از تصور چنین چیزى به خود میلرزیدند؛ واهمه و وحشت‏

بیانات، سال‏1390، ص: 347

حوادثى را داشتند که امروز اتفاق افتاده است. طراحان توطئه‏هاى علیه انقلاب اسلامى پیش‏بینى میکردند که یک چنین حوادثى پیش خواهد آمد؛ و پیش آمد، و این پیش خواهد رفت و متوقف نخواهد شد.

امروز ملتهاى مسلمان در منطقه‏ى عربى سر بلند کرده‏اند، آگاه شده‏اند، بیدار شده‏اند. دشمنان نمیتوانند آنها را سرکوب کنند و نمیتوانند راه را منحرف کنند. حرکت به جریان افتاده است و وضع دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. همین حرکتهائى که امروز شما در دنیاى غرب، در آمریکا و در اروپا مشاهده میکنید، نشان دهنده‏ى تغییرات عظیمى است که آینده‏ى دنیا شاهد این تغییرات خواهد بود.

ما از عکس‏العمل دشمنان تعجب نمیکنیم؛ از تهدیدهائى که میشود، از تحریمى که میکنند، از آنچه که کشورهاى استکبارى در این دوره در مواجهه‏ى با نظام جمهورى اسلامى انجام میدهند، تعجب نمیکنیم. آنها میدانند که کانون این حرکت، جمهورى اسلامى بود و ایستادگى ملت ایران است که توانسته است این روحیه را در منطقه بگستراند که میشود در مقابل هیمنه‏ى استکبار ایستاد. استکبار پیشرفت کار خودش را همواره از راه مرعوب کردنها- ملتها را مرعوب میکردند، سران کشورها را مرعوب میکردند- پیش برده است. وقتى این پرده‏ى رعب بشکند، وقتى ملتها بدانند که این هیمنه، هیمنه‏ى حقیقى و واقعى نیست و صورى و ظاهرى است، این سلاح از دست استکبار گرفته خواهد شد. و امروز اینجور شده است. لذا خشمگینند، عصبانى‏اند، روى جمهورى اسلامى فشار وارد میکنند.

البته این که جمهورى اسلامى را متهم کنند که این حرکات را راه انداخته، غلط است؛ این یک تهمت بیجا و بیموردى است؛ احتیاجى به این کار نیست. نظام اسلامى با بقاء خود، با ایستادگى خود، با صدق خود در این راه- که ملت ایران نشان داد در این راه صادق است- الهام‏بخش بوده است و این الهام‏بخشى وجود دارد. ملتها بیدار شده‏اند و راه خود را پیدا کرده‏اند. دشمنان هم دشمنى میکنند. البته این دشمنى‏ها چالشهائى را ایجاد میکند. ملت ایران به مواجهه‏ى با این چالشها عادت کرده است و ما ان‏شاءالله بر همه‏ى چالشهائى که دشمنان به وجود مى‏آورند، غلبه خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد و خداى متعال براى ملت ایران و در نهایت براى امت اسلامى و استقرار حقایق نورانى اسلام در عالم، این پیروزى را مقدر فرموده است.

بیانات، سال‏1390، ص: 348

امیدواریم خداوند متعال توفیق تداوم در این راه را به همه‏ى ملت عزیز ما، به جوانان عزیز بسیجى ما، به همه‏ى جوانان این کشور و به مسئولان مرحمت کند. همه بدانند که در این زمینه‏ها مسئولند؛ هم مسئولان کشور، هم قشرهاى گوناگون. مردم در میدان حاضرند. آمادگى مردم در قضایاى گوناگون، آمادگى کامل است. مسئولان هم باید قدر این ملت را و این آمادگى را بدانند و وظائف خود را، کارهائى را که بر دوش آنهاست، به بهترین وجهى در قواى سه‏گانه انجام بدهند و ملت با انسجام پیش برود.

این حرکتهاى اسلامى در اطراف دنیاى اسلام هم بلاشک حرکتهاى ماندگارى است، حرکتهاى پیشرونده‏اى است. ملتها یکى پس از دیگرى بیدار میشوند. دست‏نشاندگان استکبار، یکى پس از دیگرى از عرصه و صحنه خارج خواهند شد و ان‏شاءالله روزبه‏روز شوکت اسلام و اقتدار اسلام بیشتر خواهد شد.

پروردگارا! ما را لایق این نعمتهاى بزرگ قرار بده؛ ما را شاکر این نعمتهاى بزرگ قرار بده. پروردگارا! دلهاى ما را به نور محبت و معرفتِ خودت و اولیائت منور بگردان؛ دعاى بقیّةالله (ارواحنا فداه) را شامل حال ما بفرما.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‏


برگرفته از کتاب :

انتخابات

چرا؟چگونه؟





پیامهای عمومی ارسال شده


+ سلام